2010-04-24
 13:33:13

Lördag

Jahaopp då va de lördag igen, tiden springer iväg men inte är jag ledsen för de =)

Hade en sköön sovmorgon, jag vaknade upp vid 9 första gången men va fast besluten om att jag inte skulle gå upp så la kudden överhuvudet och somna om igen. Så vakna upp för en halvtimme sen och guud va jag älskar och sova!

Den 6 maj ska jag få hem bilen igen, pappa kommer upp på kvällen/natten sen kör vi till Årjäng där jag fått besiktningstid kl 11. Så dessvärre kan jag ju inte hjälpa till att flytta in i nya huset. Nej de är faktiskt inte med glädje jag missar de. Hade velat få in grejerna och börja få de fint men de får väl vänta lite!

Får se vad man ska göra idag då!? Ska plocka lite fimpar som har blåst omkring här på uteplatsen och kanske städa köket litegrann och börja städa mitt rum, tvätta ut garderoben!

Hörs senare!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: