2010-04-22
 19:18:25

9 goes 8

Har knaskat masa nötter och nu vet jag att man mår illa om man äter en för mycet :(



Trodde verkligen att jag hade försovit mig i morse, studsa upp ur sängen och tänkte högt för mig själv massa fina ord, inte en tanke på att titta på klockan för jag vistste att jag var försenad... men när jag väl tänker tanken att kolla på klockan så va klockan 6.30 en timme innan jag skulle gå upp! Men dum som man är så går man ju och lägger sig igen.. Dumt!

Har vart på jobbet hela dagen och de har bara rullat på. Jobbar imorron sen tar jag helg =) Har och pyssla med kan jga säga, köksluckor ska skrubbas, badkar ska skrubbas, saker ska packas, fönster ska tvättas m.m ni ser var jag vill komme =P De finns och sysslesätta mig med iaf!

Flytten närmar sig med storm steg inte stora steg, stooorm steg och jag ser verkligen fram emot att få flytta in i vårat fina slott =D Tacka även ja till ett jobb idag så jag har 8 veckor som ferievikarie på Kvinnherad kommune....

Åh snart så åker jag hem till Sverige och de ska bli såå kul. Har inte vart hemma sedan början av februari, tre månader sen =( Men de ska bli skönt och komma hem på en liten mini semester <3

P&K


Anna - Mamma till Freija <3

Nötter är gott. Din tönt !! :)



PUBLICERAT: 2010-04-22, 20:57:13 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: