2009-09-06
 16:10:15

Söndagen

Tog mig en lång o skön sovmorgon imorse, vaknade runt halv ett. Städade o plockade lite sen tog jag mod till o gå å väcka mitt monter till sambo. Knackade på lite försiktigt och prata med min lenaste stämma att klockan var ett och de va dags att gå upp. Fick bara massa grymtande till svar :) Efter 10 minuer så va jag inte så snäll längre, mohahah! Gick in o drog upp rullgardinen, öppna fönstret och drog av henne täcket och tog båda hennes kuddar :) Hahaha jag är så snäll!

Idag blir de inte så mycket gjort skulle jag tro. Har suttit vid datorn sen jag gick upp :)

Skönt väder har vi fått idag. Man märker att de börjar bli höst, såg dom första gula löven när vi promenerade upp till kyrkan igår... Med tanke på vilken skit sommar vi har haft här i norgeland så hoppas jag att de blir en fin höst!
Jag dör om de ska regna i en månad till... Är trött på gråvädret som vi har haft i en och en halv månad nu :(

Får lite besök senare också, Tina och Elina kommer hit och då blir de massa mys och kaffe :)

Nä om man kanske ska åka och handla lite mat snart, as tråkigt att köpa! men tyvärr nödvändigt :)

It's time for some changes....


P&K

Ska lägga in lite bilder ikväll på nya lägenheten och våran lilla prinsessa Sessan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: