2009-09-17
 00:44:17

sjuk??


Tror att jag håller på att drabbas av en rejäl förkylning, big time... Har vart lite små förkyld nu i en månads tid men nu känner jag hur den kommer smygande... Vill inte va sjuk,har inte tid till de! Men idag har de vart en hemsk dag, kände att jag inte kunde ge 100% på jobbet idag och jag hatar, jag verkligen hatar när jag inte jkan göra mitt jobb ordentligen. De är pinsamt! Får massa idér när jag ser kunden men så fort dom sätter sigi stolen så försvinner jag in i mig själv o de blir inte bra helt enkelt. Konstig känsla när man bara sjunker in i sig själv, hela min energi går t till att klara klipptimen med kunden. Blir helt slut som om jag skulle ha sprungit ett maratonlopp... Ja menar man ska inte bli trött av att småprata men inte ens de klara jag idag. Får hoppas att de blir en bättre dag imorron.

Snälla mamma Emma tvingar i mig nått naturskit som ska motverka förkylning o ge bättre imunförsvar. Håller ju på o spyr eftersom de smakar fisherman friend's shot!!!! Hon är som en liten mamma Emma, spelar ingen roll om man är 10 eller 21 jag får aldrig sova på soffan. :)

Nä nu ska jag gå å sova, får se ifall sömnen kan göra en friskare, imorrn så är de jobb uppe i Hemseda!

Natta :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: