2009-09-07
 01:04:31

Segaste söndagen på länge

Har verkligen inte gjort nått vettigt på hela dagen...

Va o träffade Tina förrut, gick en sväng till stallet och rydda lite åt hennes enorma häst :) den är så sjukt stor men såå fin! Sen åkte vi hem till henne... Satt och kollade igenom babykläder, hon får en till liten dotter om 5 veckor, å allt va så litet och så sött! Sen kollade vi på lite bilder från de att Elina va nyfödd :)

Sen vart de till att fara hem, måste juh föda den lilla bäbisen vi har här hemma :) och här sitter jag. Sitter och tittar Dream Girls och bara orkar inte göra nått! Skulle behöva gå ut o gå en liten sväng imorron känner jag.

Åhh vill köpa så mycket just nu men måste spara mina pengar, ska köpa en ny bil, ska bjuda Adam o Jossan till London, Ska hitta på nått kul med lillasyster. Synd att hon inte kan följa med till london men kan ju förstå att de inte är så lätt, för i maj så har hon juh en liten 4 månaders bäbis så vi får hitta på någe annt kul hon o jag :) så nu måste de sparas, inga fler skor på ett tag :( snyft!

Sitter o tittar på lite utbildningar i göteborg, funderar på om jag ska flytta dit nästa höst och börja studera till stylist, Kul o hålla på med teater och teve!

Näe nu ska jag myska vidare med min lilla prinsessa :)

P&K


Anna

Inga bilder här inte ;)


Anonym

Nä batteriet i kameran va dött! men de kommer nu under morgonen :)


Maja.

Stylist låter ju hur roligt som helst, skulle jag också vilja testa på:)



PUBLICERAT: 2009-09-07, 12:15:29 | URL: http://mcaria.blogg.se/
Anonym

fin blogg :D



PUBLICERAT: 2009-09-07, 12:18:48 | URL: http://heleeenaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: