2009-09-08
 21:20:20

Rygg till salu, bytes gärna mot en ny...

Har så sjukt ont i kroppen idag. Känns som om jag har blivit påkörd av ett tåg eller nått. Ryggen värker, skuldrorna värker, hanlederna värker och fot ledernakrampar... Hej jag heter Beatrice och jag är 80 år gamal typ!

Kanske dags att ringa läkaren o göra en hälsokoll. Va ju några år sen de gjordes. Sista gången var efter Bulgarien resan -06 och då tittade han ju bara på mig. Men vem ställer upp som frivillig och följer med? Är lite rädd för läkare. Får en storm klump i magen varje gång ja vet att jag ska till läkaren och gråten i halsen. Låg och stor grät när dom skulle sätta in p-staven i armen... :) Lite mesigt I know

My lovely klant :) massa kärlek till dej stumpan!  Står bakom dej vad du än väljer <3

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: