2009-09-20
 23:50:02

Hörrni jag vill också!!

Idag så har de inte hänt så myket, har vart väldigt sliten idag. Vart väldigt myket jobb igår. Först så jobba jag i salongen sen va de bara hem, ta en powernapp sen vidare till Nesbyen för att jobba. Plumbo va o spelade o dom va faktiskt riktigt bra, väldigt fräka i munnen... Om jag säger så att de flög behåar :) Va rätt så mycket folk igår. Kom i säng vid halv sju imorse men fy vad sliten ja va framåt småtimmarna.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vackande vid två tiden. E o jag bestämde oss för att inte orka laga mat så de vart attåka till nesbyen för att äta. Sen vart de hem till soffan o där ligger jag än :) o kommer antagligen ligga kvar här tills de är dags att gå o sova

Nä nu ska jag suga i mig min martini o sen gå å sussa :)

P&K


anna

martini en söndag ?? :)


Anonym

vad är det du vill också??? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: