2009-09-26
 17:57:18

Helg

Äntligen är de helg :) ska göra absolut ingenting! Hur skönt är inte de då?

Har vart på jobb idag, gick bara fint, va rättt lugnt o stilla! Kom hem till en sovande sambo på soffan, alltid lika trevligt :) Diskhögen ropar fortfarande högt efter mig men ja orkar verkligen inte, ja borde men usch! Önska att de fanns en trollstav så att man kunde trolla bort den... Hmm kanske ska uppfinna en sån o bli miljonär :) Haha drömma kan man alltid göra.

Ska ringa o boka tid hos en kiropraktor. Ska kolla min rygg. Har ju lite besvär med ett snett bäcken o de är inte slltid såå skönt. Men ja o mina leder vi är ju som vi är! Men som sagt de är lika bra att göra de nu än att vänta o de bara blir värrre.

Om 16 veckor o fyra dagar så kommer mosters lilla skatt till världen hoppas jag :) De ska verkligen bli så kul! Kan inte riktigt fatta att anna ska bli mamma, hon är ju fortfarande 14 i mina ögon. Lillasyster har blivit stor. Är verkligen glad för henne o kims skull! Så hela sommaren ska jag spendera med lilla bäsen :)

I april nästa år så utökas släkten igen... Min kusin Helena ska få ett till litet monster :) Hennes son Simon han är ju bara världens sötaste, synd bara att man inte träffar dom så ofta!

Är verkligen sugen på barn jag med men man kanske ska hitta nån att skaffa barn med först, de kan ju va bra! Vill hinna med så mycket på så lite tid som möjligt. Vill ha barn innan jag är 25... Alltså 3 ½ år kvar och på den tiden ska jag backpacka i Asien, åka runt i USA, åka runt i Europa, plugga till stylist, jobba ihop pengar, hitta en vettig karl, bosätta mig nånstans i världen (Katrineholm skriker säkert mamma o Anna nu)... Så jag har lite tidspress!
Men får väl ta ett år resa, ett år plugga, ett och ett halvt år jobba och hitta en eventullet vettig karl o bostad...
Hahaha kommer aldrig gå om jag känner mig själv... Får väl börja jobba på hjörnet (E's jobb) där blir ju folk gravida så fort dom börjar jobba 3 av fyra tejer som jobbar där är gravida :)

P&K


sambo <3

måste fort skriva ner här att jag faktiskt INTE är en av dom gravida ;) två tummar upp till mig :P och älskade sambo, om jag känner oss rätt (vilket jag tror att jag gör ;P) kommer vi aldrig att hitta någon vettig karl ;) <3



PUBLICERAT: 2009-09-27, 04:49:49 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
Anonym

bea... tänk på att det tog mig till 30! innan jag hittade rätt karl... så glöm inte ha lite kul under tiden... :)


Anonym

Hehe, du e så ung gumms! Själv blir jag ju 25 nästa år. :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: