2009-09-14
 13:59:42

Fortsättningen

Ja tänkte jag skulle berätta vad mer helgen hade att bjuda på.

Lördag
Va ju rätt dålig när jag vaknade på morgonen, men efter att ha åkt ner till centrumo handlat lite så vart jag piggare. Vi hade även lite gymnastik på gräsmattan :) Försökte hjula något jag ALDRIG i hela mitt liv kunnat. Gick sådär kan ja ju säga. Försökte även att lära emma hur man gör kullerbyttor. Vart ju rätt så yr när man ska göra tre irad :) Vi åkte iväg till Nesbyen senare på kvällen där de vart någre drinkar och shot (Fast ja sa nej Emma) Sen så vart de att åka in till Gol, Ja o Emma sprang in på Pers 5 minuter innan baren stänger. Beställer in fem Kapten Morgan, dansa en snabbis... Ute så pratas de för fullt omefterfest, Så jag o Emma följer med massa killar och vi tänker wohoo fan va najs med en efterfest med bara killar :) Men fyfan va segt de va. dom bara satt o mummlade så vi drog efter en halvtimme. Så då va de fyra trötta fötter som ville hem till sängen. De tär på fötterna o springa runt i höga stiletteklackar :)

Igår Söndag
Vaknade rätt skapligt runt elva tiden. Stor skinande sol utanför. Helt underbart.. Drog ner till centrum för att inhandla lite lyxfrukost. Sen va de bara slappt hela dagen lång. Kaffe drikande och lite tupplurer på soffan. Senare på kvällen så kom Tina o Elina hit o vi hade saft kalas för Emma. Emma hade bakat såå fina muffins (läs: rätt så misslyckade) Med rosa glasyr o hjärtströssel, goda var dom iallafall o de är ju huvudsaken. De krävs lite grann att man ska misslyckad med färdig muffins smet :) Haha men vi kan skylla på att de är norsk skit så de då :D Men ja tycker att du är duktig iaf gummsan

Idag Måndag
Har vart o sagt hejdå till Linda. Har haft en så grymt kul helg men nu är de tillbaka till verkligheten igen. Undra vad man har att se fram emot nu?? Såklart så ser jag fram emot Januari, längtar så oerhört mycket
Så nu ska jag nog ta o rydda upp litt här hemma så vi kan sätta oss i solen sen o njuta :)

Bilder kommer snart

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: