2009-09-15
 00:55:57

Borde verkligen göra de...

Borde gå å sova nu, ska ju upp på jobb imorgon. Men nu har vi fått teve så de är lite svårt att slita sig ifrån den precis som om den skulle försvinna :) Har ju inte kunnat sätt på teve sen i november så de är riktigt najs och kunna se på mina älskade serier :)

Ikväll så har jag och sambo Emma avnjutit en delikat middag :) Laxpakke med rotfrukter *yammiii Sen som tack för en trevlig kväll så hällde jag pepsi max över hennes mobil och dator, tyckte att de kunde vara en fin avslutning. Förstår inte vad det är med mig idag. Jag har bara sönder saker, åker fel, totalt förvirrad. Jag har ju inte bara sölat ner Emmas grejer utan jag hade även sönder Emmas jättefina prydnadsäpple som hon fick av sin Farmor... Så jag hoppas jag har en lite mer tursam dag imorron.

Imorron så väntar det ett tio timmars pass på salongen. Känns som om jag har vart ledig i evigheter nu. Ska se ifall jag kan ta ut lite semester och åka hem och hälsa på familjen utan att behöva stresa ihjäl mig som jag brukar göra när jag är hemma. Vore skönt att få komma hem o umgås med familjen. Göra saker... Skulle ha åkt till cypern egentlligen men de blir av nästa år i stället så då har jag lite semester kvar att spendera :)

Nä nu är de slutpredikat för ikväll. Tänkte försöka lägga ut lite bilder från i helgen :)


Jossan

Guuud vad du är fin i håret tjejen!! Passar dig perfekt!! saknar dig massor Många Kramar Storasyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: