2009-10-03
 19:12:16

Vilken kväll

Ujujuj va kul jag hade de igår. Va ute för en gång skull. Åkte till Nesbyen strax efter att jag kom hem, åkte till resurangen där E o c/o satt o drack lite. Den första ölen har aldrig varit så god! Vi åkte hem till Ruth o satt o prata o drack lite. Farligt att blanda vitt vin o sprite _) Fulla o glada så åker vi tillbaka till resurangen o härjar lite i baren såklart. Nä men ja hade de jätte kul igår.

Imorse när ja vaknade var de inte så kul längre. Vaknar vid nio när ***** telefon ringer, kollar ut o de är vitt överallt. Så de vart att vända sig om o somna om :) Går ner till resturangen igen vid tolvtiden, huvudet dunka o ja mådde pyton! Bilfärden hem var så jävla hemsk!!! Ursäkta språket men fyfan va obehagligt de var! åka i slask o snö o vatten med sommardäck utan mönster... de säger ju sig själv lite grann! Tur att ja hade emma i bilen så hon kunde lugna ner mig lite. Låg mellan 50-60 km hela vägen från nes (är 80 egentligen) Höll på att åka av vägen två gånger! om ja nu ska åka av vägen så hoppas jag att de blir i diket o inte över på andra sidan vägbanan, eftersom de åker väldigt mycket tung trafik där! Slira upp till huset där vi bor... Nä fy va obehagligt de var! Men frågan är ju om ja ska byta till vinterdäck än?? Inte så kul ifall de blir plusgrader igen o jag sliter ner mina vinterdäck!

Nu har de äntligen slutat att snöa. Är helt vitt ute. Ska strax hoppa in i duschen o göra mig klar för jobb i  ikväll.  Ska jobba på Hjörnet ikväll. Ska stå o sälja biljetter o de är rätt soft :) Nä duschen nästa

Hur stor är chansen att man ringer varenda en i familjen o ingen svara!?

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: