2009-10-12
 13:51:42

Tillbaka

Sådär då är ja tillbaka hemma. Först ner till däckgubben för att hämta däcken. Han kommer ut med däcken utan fälgar... Men va fan! de där kan ja ju inte fixa själv juh!!! Nä så de va bara att boka en ny tid för att sätta på däcken :( Men kom ju på idén att ja faktiskt kan använda ett sommardäck fram tills på lördag då ja fick ny tid. Ja ska inte ha nån bil, en trehjuling med ståldäck tack :)

Snälla underbara sambo hjälpte mig att byta däcket, så nu tror ja att jag kan göra de själv. Va inte så svårt som ja trodde! Så nu är jag inte billös längre :)

Va hos läkaren för mitt fejs. Så nu har jag fått allergipiller som ja ska äta i en vecka samt smörja in mig med dexem så ja hoppas, hoppas, hoppas att de hjälper annars ska jag åka tillbaka om en vecka! Ser helt för jävlig ut helt enkelt. Ögat är fortfarande svullet men nu så har jag fått massa små pluppar i hela ansiktet o de kliar så sjukt mycket Så jag smörjer hela tiden nu för om se om de blir bättre!

Vill byta design på bloggen, vill ha lite mer än bara en rosa bakrund!Nån som kan hjälpa mig??

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: