2009-10-16
 00:16:01

Tack Annie <3

Tack min kära syster för hjälpen med bloggen! Älskar den rosa bakrunden :) 

Nyss hemkommen från Tina. Va mycket trevligt. Vi hade köpt ett minikök till Elina som alla fyra satt o försökte bygga ihop :) Emma var som ett barn på julafton! De bästa hon vet är att bygga ihop saker. När vi skulle flytta och skruva ihop möblerna så fick jag inte komma i närheten. Grillen ska vi inte tala om! Jag fick sitta o titta på medans hon skruva o fixa. Nä för om ja ska göra de så blir de bara fel säger hon! För att komma tillbaka till de jag skrev om först... Var var vi?? jo just de Tina... Vart lite kaffemys o sen så prövade jag o spela wii för första gången. De var verkligen så kul. Körde ko-race så grymt kul! Sen vart de lite kos i soffan innan vi åkte hem. Så nu ligger vi som strandade valar (Va tvungen o googla ordet strandade för kom inte på hur de stavades, inte emma heller så tillslut så lät allt fel för vi hade sagt de för mycket) i soffan o har kollat på Vi hade iallafall tur med vädret, igen. DEn va så sjukt rolig, typisk svensk film kan ja säga!

Så där då va de sista jobbdagen imorron inna jag tar helg :) Najjs men jobbar ju försej på lördag kväll men de är rätt så kul så de gör inte så myckt. Ska sälja biljetter o va lite rydd...

Mitt ansikte ser fortfarande ut som skit. Ögat är inte så svullet längre men nu tappar jag huden istället, och har massa små prickar som kliar som satan! Inte coolt! Sen har jag svårt att öppna ögat eftersom de har torkat igen i ena kanten så jag kan inte öppna de ordentligt. Men emma har fått sig ett gott skratt iallafall dom senaste dagarna... Säger bara de skulle bara ha den där puckeln på ryggen gå lite konstigt sen så är jag på pricken lik ringaren i notre dame (måste väl erkänna att jag googla de ordet oxå)

Ska jag bli brunhårig?? de är frågan!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: