2009-10-14
 22:13:44

Onsdag idag ja

Vin o bloggen allt jag behöver :)

Sitter hemma o har anjutit en underbar middag med E o K... Gick inte så bra med bilen idag o nu är de litre för mörkt ute. Men bambambam har köpt kondens grej som ja ska hällai tanken får se ifall de kanske bara är så pass simpelt!

Har inte gjort så mycket idag jobbat, ovanligt va :) Min snälla chef kom o hämta mig idag o körde mig till jobb, va rätt så kallt idag kan ja säga. Tror de va 12 minus i hemsedal idag. Nu är de bara jobb på salongen i två dagar till sen är jag fri på dagen på lördag sen ska jag jobba på resturangen på kvällen sen är ja helfri på söndag!

Väntar på att daniel ska ringa, han hade en plan! undra vad de kan vara!?

Nä nu ska jag äta kladdkaka som bästaste klant gjort

 

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: