2009-10-19
 22:06:36

No baby so far!

Väntar o väntar men har inte hört nått från Tina än! Har gått och tittat på mobilen hela dagen men inte hört ett ljud! Vill att lilltjejen ska komma nu!

Jobbat i hela tre timmar idag :) Hade lite problem med strömmen, den gick var tioende minut och eftersom vi har både kassan och timboken på datorn så ställde de till med lite problem!

Sen vart de att knata upp till tuppeskogen, fick åka med E ner till jobbet idag! Ska försöka att inte ta bilen när jag jobbar i gol. De tar ju bara 20 minuter o gå, men är de kallt o jävligt på morgonen så är de inte så lockande att gå, och uppförsbacken hem är inge kul den heller när man är lite sliten. Men de är bara att bita i o gå!

Nu är de 6 dagar kvar innan jag o Daniel åker till egypten. Måste inhandla lite saker, typ en bikini, en resväska typ de man måste ha med sig! Har fått stränga besked om att inte får packa med mig så mycket och INTE allt för många skor får jag ha med mig! Tyvärr så vet han ju om min passion för skor :) Så om jag köpte några där nere så skulle han kasta av dom från planet :) kommer bli lite läskigt å va ensam i hans hus på lördag. Han kommer o möter mig vid båten sen så släpper han av mig vid hans hus o där ska ajg va själv tills de han slutar jobba! Kommer nog bli några samtal till typ alla och massa cigaretter så ska jag nog klara mig :)

Just nu så är de viva la Bam på teven o då tänker jag direkt på Adam. Gud va jag saknar min lillebror! Är jätte dålig på att ringa honom men du ska veta att jag sakanr dej jätte mycket och jag bara längtar tills jag kommer hem o får krama om dej lillebror!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: