2009-10-22
 21:50:32

Måste bli frisk

Har verkligen varit levande död idag. Trodde inte att jag skulle klara av den sista timmen på jobbet. Men de va bara att bita ihop. Att veta att de bara är 1 jobbdag kvar innan jag tar ferie gör mycket att jag orkar!
somnade på en gång när jag kom hem, frös hur mycket som helst. Men jag tror att sömnen hjälper mycket, skulle egentligen varit hemma i morron men jag kan inte. Har mycket att göra imorgon.

varför ska man göra allt i sista minuten? Jag väntar alltid till sist med allt! Skulle behöva kolla igenom vad det är jag ska ha med mig till Egypten, kolla så jag har en väska. Får åka ner en sväng till centrum imorron efter jobbet o titta lite!

Nä äta lite glass o sen gå å sova tror jag!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: