2009-10-11
 12:26:50

Jag kan inte se!

Igår så kände jag hur hela mitt öga börja svullna upp, de klia på händerna o i ansiktet! Har åkt på en rejäl allergisk reaktion. Så imorse när ja vaknade kunde ja inte se med ena ögat eftersom de är helt igen svullet! Not nice

Vaknade till liv för en halvtimme sen ungefär så nu ska jag o E försöka byta däck på forden sen ska ajg städa o diska! Blir en slapp älskade söndag idag! En liten promenad ska jag nog hinna med men den får bli uppe i tuppeskogen, vill inte gå ner till centrum med mitt öga! För ja ser så sjukt hemsk ut! Sen ska jag gräva i skåpet efter mat! Har varit lite tomt i kassan på senaste så de får bli vad de blir :)

Anna lägg ut bilden på Oktober, vill se henne!

P&K


Mia

Nämen usch vad otäckt! Fundera på vad du har ätit som skulle kunna vara orsaken till detta. Typ nötter? Hoppas du blir bättre snart och att du får veta vad som orsakat reaktionen.

Kram Mia



PUBLICERAT: 2009-10-11, 13:23:00 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: