2009-10-05
 17:27:27

Jag hatar dej!

Jag hatar min bil

Faaaan! Är så arg just nu så de finns inte!

Knuta va ju så snäll o bytte däck till mig imorse. I ett av däcken så va de lite dåligt med luft i men de tänkte jag inte så mycket på utan vi hoppa nner med emmas bil o fylde på med luft. Klart tänkte jag o va glad över att ha bra däck igen. Åkte ner till centrum o drack kaffe med Tina. Tänkte att jag kunde passa på o tanka när jag ändå va nere i centrum. Fick inte många liter eftersom korthelvetet va tomt! Good for me! Sen när ja ska åka iväg så springer de en gubbe efter bilen o pekar på däcket! Jepp Däcket va typ helt platt... så blond o tjej som jag är :) så har jag ju ingen aning om vad ska göra så vart skickad till däckcenter. Han gubben där inne tittar på mina däck o säger att:

-Jepp de är antagligen hål i däcken fram eftersom luften gick ur så snabb och du vet du vad för däck du har?
-Öhh näe, vinterdäck!?
-Hmm har aldrig sätt sånna här i hela mitt liv!
-Å de är nått dåligt eller?
-Mhmja om ja säger så att dom kommer nog itne hålla så mycket länge till. 
-Nähä... o hur fattig kommer ja bli efter de här då?
-Ja de beror ju på om du tar två eller fyra däck
-Jaha nä men beställ 4 däck du så får ja äta nudlar fram till jul ja!
-Höhöhö ja men kom in du på måndag kl 9 så fixar vi det. Betalar gör du också på måndag när däcken är på!

4000kr fattigare var man då då!

Inte min dag idag kan ja säga!
P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: