2009-10-04
 21:14:13

I <3 Söndagar

De är många som inte tycker att söndagar är veckans bästa dag men de gör nog banne mig jag! Har nog inte gjort de så mycket förr men nu, ja gillar mina söndagar!

Jag kan gå å lägga mig hur sent ja vill på lördagar eftersom ja alltid är ledig på söndagar
♥ Jag får gå runt i myskläder hela dagen
♥ Kan gå runt ofixad i håret och osminkad
♥ Kan ligga i soffan med gott samvete, eftersom man ska jobba en hel vecka

Så man kan ju inget annat än bara älska Söndagar!!!

Idag har jag gjort nästan allt som står ovan :) Vaknade till liv runt 14-tiden. Gick direkt ifrån sängen till soffan. Låg o halvsov/kollade facebook. Va hungrig som ett as eftersom ja knappt åt igår så ja o E tog bilen till centrum o inhandlade dagens mat! Sen har jag inte gjort så mycket mer... Nu ligger både ja & E som döda silar i soffan med tre täcken o massa kuddar. Ska kolla på miss secret agent som går på teve.

Ha en härlig söndag

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: