2009-10-07
 21:19:30

Hemma

Är hemma efter en lång dag på jobb. Den siste kunden tog musten ur mig, grymt långt hår och tjockt! Hon ville ha permanent! Så de tog 5 timmar... Va rätt så slut när jag skulle gå hem. Inga fler permanenter på ett tag tack :)

Är fortfarande arg på min bil. Önska att de kunde gå en rulltrappa ifrån centrum upp till tuppeskogen. Uppförsbacken är grymt jobbig när man är trött, den tar liksom aldrig slut! Men motionen är ju alltid bra den :) Snart måndag o så får ja mina nya däck till bilen. Tror att dom kanske har lurat mig, fler som säger att bakdäcken inte alls är dåliga. Jag har både dubb o mönster.. Hmm men men med tanke på väglaget som är här så kan de va skönt att veta att man har bra däck!

Är väldigt väldigt trött. Tror att ja måste till läkaren snart! Har vart svimmel i två-tre veckor, har svårt att äta för ja mår illa så fort ja tänker på mat, har humörsvängningar som bara den o har ingen ork i kroppen!

Hmm nån som vet va de kan va förnått?

Sitter som sagt hemma o är jätte ensam! Emma är i Bergen med OA och ja är här... Hmm fin ett fel :D
Nä men ja har ju katten som sällskap iaf :)

Massa snö i Norgeland är de nu... Kom 2 dm i hemsedal i tisdags i centrum så kan bara tänka mig hur mycket de kom på fjället...

P&K


Anna

Jag vill bli blond. kan du ite ta med blekmedel hem nästa gång??? Pusss



PUBLICERAT: 2009-10-08, 12:23:07 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
helena

låt mig se... yrslig, väldigt trött, illamående och humörsvängningar... ja, då har du troligtvis samma som jag... Det går över efter 9 månader... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: