2009-10-05
 11:59:18

*God morgon världen

Sådär då va man uppe innan tolv! De händer ju inte så ofta när ja är ledig o kan sova hur längesomhelst :)

Emma kom instörtande på mitt rum o säger att Knuta kommer o ska byta däck på min bil, ja har nog aldrig kommit upp ur sängen så fort. Kanske ska köra den varianten varje morgon :) Så nu är Fordan glad när hon fått på sig vinterdäck. Upptäckte till min fasa att bilen håller mer eller minder på o rostar sönder så ni som vill får gärna köpa en ny bil till mig. Gärna en rosa volvo s40 :)

Jaha va står på schemat idag då?
*Tvätta kläder... Kan inte se mitt golv längre o de har utökat sig genom vardagsrummet till badrummet... ja lämnar små spår efter mig :)
* Dricka kaffe med Tina... Alltid lika trevligt, vi har så djupa samtal om livet att vi blir förvånade själva
*Städa rummet...
*Hårinpackning... Så ja nångång kan få bleka bort den lila slingan ja har i håret, ska ju bli mörkhårig nu :)
*Städa Fordan, smutsig bil är ingen lycklig bil!


Ska bli bättre på att ladda upp bilder, kanske hittar laddaren till kameran när jag städat :D

Ja de va nog allt ja ska hinna med idag tror jag


Ha en härlig måndag!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: