2009-10-18
 22:55:44

Gaah vad jag längtar

Jag längtar verkligen så sjukt mycket till Egypten! Den 26:e åker jag o Daniel iväg till syden :) Ska bli så skönt att få komma iväg, känner att jag verkligen behöver de! Bara lämna saker här hemma o bara åka! Så massa sol o mys blir de :)

Kom hem från jobbet vid sex tiden imorse och stupade bokstavligen i sängen. Vaknar upp av att dom som äger huset spelar musik i garaget men de va bara en kudde på huvudet o somna om. Vakande vid liv vid två tiden tror jag, sen har jag inte gjort nått vettigt idag alls! Badat lite bubbelbad o en låång varm skön dusch och nu sitter jag här i rummet o lyssnar på musik. Va längesen ja gjorde de, allstå bara sitta ensam o bara lyssna på musiken, är helt underbart!

Imorron blir de kaffedejt med tina innan E o jag ska på jobb åt varrsit håll! Fick lite sovmorgon så börjar inte förren två. Är rätt så lugngt på salongen nu!

Är sjukt sugen på lakris! Men orkan åka ner till shell för de liksom!

Gokväll folkens :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: