2009-10-11
 17:32:20

Fortfarande blind

Ja har fortsatt ett svullet öga :( De kliar i hela ansiktet så ja blir galen snart! Går igenom vad de är ja har ätit o se ifall ja ätit nått av alla 1000 saker jag är allergisk mot men kan inte komma på nått!

Jag har inte gjort mycket idag. Åkte med Emma ner till centrum för att inhandla lite mat o gick tillbaka. Vart jättesvimmel o illamående när ja gick, huvudet börja duka rejält men sen efter 10 minuter efter de ja kom hem så gick de över...? Skeptisk kan ja säga att jag är!

Så nu liggar jag i soffan o bara njuter av att va fri idag. Jobbar på gol imorron :) Hoppas att min lön kommer in innan kl 09.00 eftersom ja ska byta däck då o måste slänga ut med 4000kr. Men ja ska ta ett snack med däckgubben! Ska fråga varför ja behöver 4 nya däck när ja har fått flera kommentarer från folk att ja inte behöver de!? Men han tänkte väl att han kunde tjäna en slant på mig som inte alls kan nått om bilar o däck! Blond o svensk henne kan vi lura till max :)

Ska ta tag i hemmet snart.. diska o städa :) roligt söndagsnöje. Nä men de kommer gå snabbt är faktiskt inte så stökigt här!

Imorron ska ja fira lilla Elina som fyller hela tre år! Va ska man köpa till en tjej som har allt? Bara de är rosa o glittrigt så blir hon glad. Elina o jag har samma smak, massa rosa o massa glitter är saken :)

P&k



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: