2009-10-17
 00:48:36

Forden lever

Åhh vilken lättnad de var när den hoppa igång tillslut. Tydligen så var de batteriet som hade laddat ur sig. Men konstigt nog så funka radion o alla lampor i bilen men de fanns kanske lite power kvar i gamla Forrdan. Så imorron klockan 12 så får hon nya fina vinterdäck så nu är jag ostopplig :) Tack Emma o Stian för hjälpen!

Imorron så är de jobb på resturangen som gäller. Ska sälja lite biljetter o rydda litegrann så de är najs. Face 84 ska spela på hjörnet imorron, svenskt tjejband med massa bra svensk musik :) Kan ju inte bli mycket bättre de, ellr hur!?

Dödsångest! Jepp de kan ja lova att jag hade imorse. Emma skulle köra mig på jobb o vi båda hade glömt bort att de hade regnat igår natt så emma körde på som vanligt. I en väldigt skarp s kurva så släpper allt vad fäste heter o vi håller först på o sladdar in i ett vägräcke sen när emma väl lyckats styra ifrån räcket så sladdar vi emot en snöhöd på andra sidan vägen. Jag slänger upp armarn för ansiktet o vågar inte titta, våga inte ens andas. Emma ahde en liten smula panik i ögonvrån men hon klara de galant. Snacka om att man vakna till liv iallafall. Äckligt de är när man känner att man inte har någon kontroll över bilen. Vi hade lika gärna kunnit sladda ut på stora vägen där de dundrar förbi massvis med lastbilar. Men hela o rena kom vi iaf fram till Hemsedal. Emma ville ta upp en liftare som ville mot gol men jag sa strängt nej! Inte när du är själv i bilen! De räcker med vårat äventyr vi hade till Ål mitt i natten. De stod om dom i tidningen o dom va inte så snälla pojkar som vi kanske trodde dom va, dom hade haft rätt mycket olagligt i bilen när polisen väl fick tag i dom efter en polisjakt med hellikopter o grejer så Nej Emma inga liftare tack!

Ska väl snart gå o sova litegrann, måste ju upp tidigt för att försäkra mig att bilen startar så jag kan få byta däcken någon gång!

P&K


sambo <3

Hihi, liftare är roligt juuuu :P Äventyr fjant ;)

O röda faran klarar alllllt mohahaha ;) <3



PUBLICERAT: 2009-10-17, 05:16:06 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: