2009-10-11
 21:05:27

En tripp till Nes

Emma skrämde livet ur mig förrut!

När Emma jobbar så är hon ALDRIG hemma fören tidigast halv elva, men vid sex tiden tror ja att de va så rycker någon upp dörren! Hjälp vem kan de va tänkte jag lite jätte rädd! Hyresvärden knackar alltid... Så mer eller minder rädd så tittar ja upp å där står bara sambo! Tur va väl de :) Så jag följde med som ressällskap till nes då hon skulle åka tillbka.... hade ju ändå inget bättre för mig!

Så nu har vi kommit hem igen till alla klädhögar, skorhögar och väskhögar :) Jag tycker om att bo med Emma... Ingen annan skulle klara av att bo med mig och ingen skulleklara av att bo med henne :) Love till dej sambo <3

Ögat börjar sakta men säkert bli lite bättre, lyckades gömma ögat bakom luggen o mössan när vi va på nes. Men har fortfarande utslag på mina händer. Skeptisk!!!!

Så va som står på schemat ikväll blir  väl soffmys. Ta en långa varm dusch o krypa ner i soffan med täcket, kanske en kopp te o kolla på flightplan med mina bästaste  Urrrgh va jag tycker om er <3

Sakanr my little familj där hemma... men förhoppningsvis så kommer ja hem till jul. Precis som peter Jöback... nanana ja kommer hem til jul nananaan.... Ni som inte sett stockholm live fattar nog inte :)

Plocka undan så man ser bordet igen o duschen nästan, eller så ska jag springa in o lägga mig i badkaret innan emma gör de :)


Me, Sessan o Sambo


Mitt svulna öga... auuutsch


Mina bästaste (tror sessan är en zombie, kolla zombieögat)

Jag som agerar kattsäng :)
P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: