2009-10-24
 01:19:48

Dåså

Sådär då är väskan packad, rummet någotsådär städat o nu är de bara lite sömn som saknas sen så åker jag!
Gud va jag hatar och packa, vet ju aldrig vad jag ska ha med mig. Alla säger at man inte ska packa ner för mycket men jag måste ju ha litegrann o välja mellan! Men duktiga jag har fakiskt bara med mig tre par skor... TRE par de är jätte lite för att vara mig! Har säkert glömt hälfen av vad jag egentligen skullebehöva ha med mig men men då får jag väl köpa de där nere!

Så imorgon kl 11.01 så går tåget mot Bergen o sen 15.45 så går båten till rosendal. Ska va helt ensam i Daniels hus, o de spökar där så kommer va jätterädd! Sen på måndag så är de Egypten sör hela slanten. 5 timmar på ett flyg, och jag som är lite flygrädd hur ska de gå?? De första jag ska göra när vi kommer till hotellet är att sätta mig på terassen med en kall öl o bara njuta av solen!

Kommer såklart att sakna Sambo E! Nästa gång så är de banne mig du o ja som åker iväg! Hehe

Nä om man ska gå o sova litegrann, får se om jag ens kan sova. Har lite resnerver tror jag!

Så de här blir väl de sista blogginlägget tills jag kommer tillbaka, får jag tag på nått internet där så ska jag abslout blogga! Ingen bloggtorka här inte :)

Ses om lite mer än en vecka! Ha de så bra, de ska jag iallafall ha :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: