2009-10-13
 19:22:50

Bortglömd

Vet inte men känner mig lite bortglömd från er där hemma! De är alltid jag som får ringa... Hur länge skulle de gå om jag inte skulle ringa er tills ni tog upp telefon oringde!?

Bilen är fortfarande trasig, måste försöka få tag i nån som kan titta på den snart! Är dyrt att åak buss hela tiden o tiderna passar ju inte sådär super bra. Va tvungen att åka hem två timmar innan jag egentligen slutar o de är ju inte så bra, men de är lugna tider nu på salongen. Eller lugnet före stormen kanske jag ska säga. Snart är de jul o då är listorna fullspäckade ända fram till nyår. Men de är de som är kul. När man har fulla listor. Kul är de också nu när jag jobbat på Zaxiz i ett¨år att man börjar lära känna kunderna, veta deras namn osv. Man kommer ju lite närmre dom!

Svinkallt är de ute också. -5 i hemsedal var de i morse när jag kom dt. Mössa o vantar kan jag inte leva utan nu! Men de ända som skulle behövas ä en vinterjacka. Men Emma kan kanske ta med sig min everest när hon är i sverige i november. Så Anna leta fram den tack den ska med tll Norge :)

Teven funkar inte så har väääldgt råkigt hemma nu när jag är helt ensam. Men nu ska jag först upp med hyran, bada bubbelbad sen film... Mys tisdag!

P&K


pappa

jag ringer till dig beatrice men jag ska ringa offtare du får höra av dig så se vad vi ska göra med bilen



mvh pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: