2009-10-10
 17:03:34

Äntligen helg!

Äntligen helg igen :) tiden går så sjukt fort, vart tar den vägen? Tror att jag har blivit invarderad av en tidsbuse som bara tar min tid :) Idag har ja vart på jobb, en helt okej dag... Sen så fick min lovely sambo komma o hämta mig i Hemsedal, bussen gick 12.45 o ja sluta 15.00 så de va lite tajt att hinna med den :) Men nu är Emmas fina bil redo för vintern :) Känns lite säkrare nu när hon fått vinterdäck o ska köra hem på nätterna! På måndag får ja äntligen tillbaka min bil :) som jag har längtat...

Beatrice är på bra humör idag :) Bada lite bubbelbad idag kanske :D Måste ju passa på när man väl har ett!

Nä får uppdatera lite senare, ska äta mat med sambo. Blir lyxmat al'a korv o makaroner, väldigt sällsynt maträtt...  Men är man rik så är man :) Lite ironi i de va!?

På onsdag blir hemligheten klar...

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: