2009-11-05
 19:49:11

Torsdag



Har vart fri hela dagen lång. De var faktiskt riktigt skönt, vart ju litemissförstånd i onsdags. Skulle va fri egentligen men hade blivit nått strul med timlistan så hade kunder medans jag trodde jag va fri men men allt löste sig.

Vaknade rätt så skapligt idag iaf. Tror jag gick upp vid elva tiden, låg en stund i soffan och tittade på pretty woman :) De är nog världens bästa film! Sen så gjorde jag iordning mig och jag och Emma gick ner till sentrum och tg en fika o titta runt lite. Har köpt världens colaste mössa! Skulle ha köpt en jacka egentligen men hitta ingen, så då fick de bli en mössa :)

Ikväll så blir de vinmys med Emma och Tina. Ska få träffa lilla Linnea idag också. Kommer hugga till i livmodern när jag får se henne. Gör alltid de när jag får se små bebisar! Så ikväll så blir de massa sladderprat o så! Men blir de lilla  lugna ikväll, ska ju upp o jobba imorrn. Ska bli skönt att få komma igång igen. Älskar mitt jobb!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: