2009-11-12
 19:36:42

Torsdag

Kom hem från jobbet för en stund sen, har vart lugnt oh stilla idag men har fått gjort rätt mycket. Har ryddat hela bakrummet så nu är de massa plats :) Ska åka över en sväng till Tina lite senare, Jeej sällskap :)

Håller snart på och kastar ut min dator genom fönstret, den är så sjukt seg! Allt tar bara sån lång tid... De har jag inte tid med! Försöker fylla på min mobil men de går inte så bra :( Tror jag ska köpa en ny liten dator till mig själv i julklapp. Hitta en på Net on Net som va rimlig
Här hittar ni den

Vill göra någe nytt med mitt hår och har kommit fram till att de ska få bli långt igen :) Så nu ska de sättas in extensions, va längesen jag hade de men ska bli skönt med lite förändring! Så ska se när vi får de gjort, snart hoppas jag, jag är ju så otålig.










Finn två fel...

De va lite bilder från Egypten... Ska lägga upp lite fler på Facebook, går så segt här!

 

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: