2009-11-29
 21:32:23

Söndag

Ligger fortsatt kvar i soffan, har bara inte orkat göra nånting idag. En söndag med massa film har de varit idag!

Men de finns ju nackdelar med att bara ligga i soffan hela dagen, tankar snurrar o jag blir galen av allt tänkande! Måste verkligen sluta tänka på vad andra tycker hela tiden, va skönt de skulle va och bara kunna skita i vad andra tycker och bara göra de! För de är nog ett av mina största "fel" jag bryr mig för mycket om vad andra tänker om mig!

Känner hur osäkerheten bara kommer smygande... Vill inte, vill verkligen inte!

Va ju på blodanalys i lördags. Va riktigt spännande kan jag säga. Fick se på en skärm de hon såg i microskåpet. Tydligen så beror mina allergiska reaktioner på att min mage inte fungerar som den ska. Fick de min blodkroppar och dom ska vara separerade medans mina satt klistrade samman i klumpar. Jag saknade nästan allt av vad man bör ha i värden. Hon var lite förvånad över att jag inte tappat mitt hår. Så nu ska jag äta massa piller och pulver som ska göra mig frisk igen! Påpekade även att jag måste äta mer, va lite pinsamt o berätta hur pass lite jag egentligen äter. När hon fråga vad min frukost va så fick hon till svar att jag inte äter nått.
När hon fråga va jag åt till lunch fick hon till svar att de blir nått snabbt som yoghurt eller nått liknande.
Och sen så äter jag inte mycket mer under dagen! Så hon påpeka att jag måste äta för just nu så går jag bara på reserver, att de inte finns så mycket mer energi i kroppen kvar! Så nu ska jag ta tag i detta o hoppas på att jag mår bättre!

Så är de jul igen då... Tror min julkänsla försvann när mina föräldrar skilde sig, tycker inte alls om julen längre! Inte veta vart de är man ska, flänga runt halva sverige o stressa sig egenom julen. Som skilsmässobarn så är nog inte julen min favorit helg! De ska ju vara en familje grej o de blir ju lite svårt när hela familjen är splittrad!

P&K


Mia

Ojoj, lät inte bra det där med dina värden. Nu är det du som tar och äter ordentligt och det är med basta ;)

Ta hand om dig och ha en trevlig jul, trots att det inte riktigt är som det var förr.

Kramkram



PUBLICERAT: 2009-11-30, 09:03:37 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: