2009-11-04
 19:23:03

Sharm El Sheikh

I'm back!

Så nu kommer en liten uppdatering :)

Så vet inte riktigt vart jag ska börja men jag kan säga att jag har haft de så underbart i Egypt!

Åkte till Daniel på lördagen, sov mig genom hela kvällen. Daniel väckte mig när han kom hem vid tre på natten så då vart de att sitta uppe en liten stund. De va så skönt att få sova i en riktig säng! (Jag sover på en luftmadrass) Sov återigen långt in på dagen sen så gick jag bort till hotellet där Daniel jobba, pojkarna kollade på fotboll o jag drack bailys :)

Vi tog natt bussen till oslo tur att jag har lätt för att somna på bussar för de va en lång resa! När vi väl kom fram till oslo as tidigt på morgonen tror de va runt sju så gick vi runt lite grann. Vi bestämde oss för att ta in på hotell eftersom vi inte skulle åka till efypten fören kl sju på morgen efter. De va nog den bästa idén! Att få sova i en skön hotellsäng är inte fel dä!

Flygturen gick jätte bra! sov mig såklart nästan genom hela resan! Jagv tror att vi landande vid ett tiden, de va så skönt att mötas av värmen. Fram till hotellet o bytte om! Hotellet var helt okej. Fanns en pool o en liten uteservering! Vi va inte så mycket vid hotellet iaf. Skulle gå o försöka ta ut pengar o de första som händer är att dom tar  Daniels kreditkort så man va lite skeptisk varje gång man skulle ta ut pengar kan jag säga men han fick tillbaka de tillslut!

Dagarna har vi spanderat vid havet, solat och druckit drinkar o bara njutit av värmen. Lyckades ju bränna sönder ansiktet  andra dagen så de vart att sola med keps resten av veckan. Daniel skratta iaf :)

På kvällarna så åkte vi in till Nama bay där fanns de allt mellan himmel och jord. Nackdelen med Egypt va att försäljarna var så extremt på hela tiden. Ibland så var vi tvungna att gå omvägar för att just slippa dom!

Har även snorklat bland koraller och de va så häftigt! Är egentligen lite rädd för fiskar när dom kommer så när men de släppte helt när man väl va under vattnet! Fiskarna var helt orädda o simmade rakt framför näsan på en :) Så de är nått jag verkligen rekomenderar!

Annars så har jag bara myst massa!  Va inte så kul att lämna 35 grader sol o komma till ett kallt norge! Men de va skönt att få komma hem till Emma  o sessan! Nu ska jag försöka sova lite har inte vart så mycket sömn den senaste dygnet!

 

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: