2009-11-14
 04:48:41

Öl och bollar

Somnade som en stock i soffan när E åkte på jobb, vaknade upp runt tre o la mig i sängen... Katten sprang runt och rota i köket, hörde de fast jag sover med öronproppar, går upp för att skälla på katten men då stod Sambo där så nu sitter vi med varsin öl i handen, datorn i knät o äter cheezballs :)Som på gamla goda tiden :)

Imorron så blir de en stilla dag, ska dura iväg till tina en sväng och fixa hennes hår. Emma ville att vi skulle ut i snön o göra snögubbe och lycktor och jag vet inte allt vad de var men de ska vi nog få till, ska ta massa kort och lägga ut :)

Kom massa snö idag. Va så sjukt öckligt att köra hem. Jag va en sån som jag annrs hata att ligga bakom, en som kör i 60 på 80 väg.. Men de va så sjut halt och så mycket trafik så jag kunde verkligen inte köra fortare. Sen när jag skulle åka upp på våran väg, vägen ligger mitt i en jäättttee skarp kurva, så får ja sålart sladd å bilen missar precis en vägskylt men man blir lite skakis när man inser att man inte har någon kontroll på bilen...

å måndag ska jag samla in massa vuxenpoäng. Ska ta tag i min ekonomi.. Ja pappa där ser du :) Dags att säga uåå ambonemang man inte brukar och säga upp gymmet hemma i kattne... Ringa och prata om försäkringar o grejer så vuxenpoängen kommer bara rammla in :)

Nä nu får de bli en nattcigg sen sängen :)

Stackars K måste jag bara säga, de har verkligen vart fredagen den 13:de för honom, Emma ringde kl 7 i morse och berätta att hans hus barnn, Usch vilken hemsk känsla att bara förlora allt man äger, men som tur så kom de ingen till skada och de är viktigast!

P&K


Mia

Ååååh, Cheezballs är det bästa som finns!!! Skulle kunna trycka i mig en påse om dagen utan att tröttna. Dock skulle jag ju bli rätt fet efter ett tag, så jag nöjer mig med lite under helgen istället :P



PUBLICERAT: 2009-11-14, 11:35:30 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: