2009-12-01
 00:46:21

Måndag

Ska snart hoppa in i mitt rum o lägga mig i min sköna säng :) Ska jobba långpass imorron så då kan de va bra om man får lite sömn. Sov jätte konstigt inatt, hade jättesvårt att somna, tror jag soman vid tre tiden sen vakna jag igen när Knuta åkte på jobb vid fem tiden tror jag,  sen va jag helt klar vaken när mitt larm ringde vilket aldrig händer... Jag sätter fem alarm på morgonen o de är knappt jag vakanr av de!

As kallt är de här också, 11 minus ute just nu och imorrn så ska de bli 15 minus :( Vill inte ha vinter längre, jag har ångrat mig! Jag vill ha sol, massa sol och värme :)


Ska nog ta o sola lite imorrn så jag får 20 minuter sommar iallafall :)

21 dagar så är de sverige <3

Vill åka till Rosendal snart <3


pappa

hej mitt hjärta skulle bara säga grattis på namsdagen hoppas emma köper en stor tårta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: