2009-11-28
 02:59:15

Fredag

De va ett tag sen sist men har vart en väldigt upptagen människa :)

Har jobbat hela veckan på salongen. Igår var de nog den mest sressande dagen jag vart med om. Vi har våran timbeställning på nätet och på nått sätt har datorn tagit bort kunder så vi har vart lite dubbelbokade. Så samtidigt som man ska ta hand om sin kund man har i stolen skulle jag försöka fixa dom som va dubbeltbokade, svara i telefon, boka in nya kunder o massa annat... Men allt löste sig tillslut :)  KB kom ner från Hemsedal o tog min sista kund så tusen tack :) De är tur att man jobbar med så bra personer :) Sen vart de att gå vidare o hjälpa trygve i butiken så allt som allt så var jag igång i 18 timmar igår o de känndes i kroppen kan jag säga :)

Idag har de vart en bra dag på jobb, ingen dubbelbokning eler nått! Allt har fungerat som de ska :)

Somnade som en stock när jag kom hem, man är nog lite trött när man somnar med datorn i knät, mobilen i handen o inte vaknar när när telefonen ringt tre gånger :) Men är ledig nu i två dagar så de r skönt de:)

Ska på blodanalys imorron, hoppas på de bästa! Vill bara få reda på vad de är för fel, varför mitt ansikte svullnar upp hela tiden...  Blir galen om jag inte får reda på de snart!

Ja så är de första advent på söndag, tiden går så sjukt fort. Tycker att de va sommar nyss men de är längesen nu! Är ju liksom en månad kvar tills de är jul!

Om 25 dagar så rullar bilen mot Sverige. Ska bli skönt att få komma hem. Va riktigt längesen nu! har inte vart hemma sen i juli! Shit de är nästan 5 månader....

Katten har börjat bli normal igen, eller de beror ju på vad man menar med normal :) Bodyn har hon sluppit iaf så nu går hon normalt iaf. Men hon skriker konstant, tror att de är nån som vill komma ut igen. Hon har ju inte vart ute på 1½ vecka så de är rätt sura miner från hennes sida hela tiden :) Hon hade nått knäppryck häromdan. Vält ner hushållspappret o drog runt de i hela köket och va upp på på diskbänken som hon vet inte får vara på, så nör vi skulle ta ner henne så gömde hon sig bakom diksstället :) Hon är så söt min lille bebis :)

Så nu sitter jag o väntar på att sambo ska komma hem från jobb, så de blir nog att sitta uppe ett tag till och prata litegrann :)


Saknar dej!


P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: