2009-01-13
 18:37:19

* * * *

Jag försvann ett tag på vägen. De har varit tugnt och grått och jag är frusen än. När livet skjölde bort mig och jag glömde mina minnen.
Som du kanske redan vet, jag är oslagbar. Jag far hellre framot mot min vilja än jag vänder. Dom här väggarna rasar och jag undrar vad som händer. 
Jag har mina mål och jag kan inte skingra dom kan inte låta dom va.
Som du kanske redan hört jag blir aldrig klar, du sluter dina ådror om du sätter dig och väntar.
Som du kanske redan sett första snön kom inatt, nu flyttar jag med fåglarna som krosssar atlanten, har de hittat rätt? Kan du höra ditt skratt?
Kan du leva vid en brant med ena foten över kanten? Jag vinner ingenting och jag får inte vänja oss för då är allting förstört...


Anonym

Djupt... ;P Äsch vi skiter i det här, i morron ska vi ta me fan bli fulla, hehe :)


anna

fåglarna krossar inte atlanten, de trotsar :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: