2009-01-20
 23:37:09

Tisdag

Har varit en väldigt seg dag idag, har haft fyra kunder på hela dagen :(  så har mest suttit och stirrat i luften. Hade ju tänkt fixa håret idag men dom få kunderna va så knasigt inbokade så de gick inte :( men ska iaf hinna fixa det innan jag åker till oslo! kan ju inte gå på frisörmässa med utväxt ner till knäna :D De går ju inte för sig...

Efter jobbet så åkte jag och Emma hem till Daniel på middag, de är hans sista dag här i hemsedal innan han åker :( va riktigt trevligt att bara sitta och prata o umgås  :) sitter och väntar på Daniel just nu...  Kommer bli tomt utan honom, Men de får väl bli en tripp till Bergen/rosendal och hälsa på honom :)

Utgång igår. Jag o Nilsson hade världens bästa förfest. Va helt knäppa tog några kort men ingen får tyvärr se dom! kan ju såga så att dom va ju inte vackra! Se vart de att stå i kylan och vänta på kenneth o co som skulle hämta upp oss. Upp till hemsen, kom dit gansa sent men några kapten han man med :) synd bara att tina inte kunde följa med ut!

P&K


peter pedersen

hej beatrice jag tycker att du kan ta det lite lungt också.

har midjan minskat till 23 cm nu jag bara undrar. Jag ska börja planera att åka till dig snart det skulle roligt att träffa dig min lilla gumma .

Jag jobbar nu så jag lånar datorn .

Har du åkt skidor eller jagar du bara killar jag bara unrar 10000 pussar jag saknar dig mvh pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: