2009-01-21
 22:22:31

Onsdag

Herregud vilken dag! Har haft hjärnsläpp hela dagen, Tog helt fel betalt av en kund, så istället för att betala 350 så fick han betala 230... Näe har vart en konstig dag. Har inte riktigt var mig själv idag.

Hade såå mysigt igår. Daniel kom väl hit runt halv ett och vi låg och verkligen prata till halv tre. Sen strax efter det somna jag... Vi prata verkligen om allt möjligt! Kommer faktiskt sakna han... Men som tur va så fick ja ju komma och hälsa på :)

Näe ska väl ta o sova snart, ska upp o jobba imorn, sen väntar tre dagars ledighet... NAJS* får se va man ska hitta på då... Långpromenad kanske!?

Hihi blir så glad när pappsen skriver små kommentarer :) Ja du är så välkommen upp pappsen och jag gör varken eller... Varken åker skidor eller jagar killar :P



Jag och Emma på cafén


Emma leker i soffan


Beatrice


Helt flummigt :)


peter pedersen

hej lilla gumman eller lilla trissen ska snart åka jobba . kontoret är snart tomt jag tror att det blir tomt nästa vecka hoppas jag .

jag ska börja samla mera grejor dom ska ha en stor loppis varje månad i södertälje . så jag skulle få en bra plats efter jag har varit där så mycket

Så hittar något att sälja så säg till.

Nä nu ska jag titta på lite resor på nätet det är billigare en att gå till resobyrå puss beatrice jag älskardig mitt barn mvh pappa



PUBLICERAT: 2009-01-22, 11:15:35 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: