2009-01-14
 01:25:10

Kan de få ett slut

Ligger här i sängen. Klockan är 1 och ja känner mig lite stressad över att jag strax ska upp på jobb. Kroppen bara skriker efter sömn men ja kan inte sova! Samma sak igår, slummrar till i några minuter å är klarvaken sen. Mitt högra öga forssar lika mycket som niagarafallet , har norges värsta rethosta och näsan är helt igen täppt:( Kan inte den här jävla, förbannade, helvetes förkyldningen va över snart? Den har pågått alldeles för länge nu!!!!! Ja vet att de är fler som mår/har mått som jag gör men ja måste få klaga lite nånstans...!

Har iaf vart på extensionskurs idag. Gick väl hyfsat... Såg mycket enklare ut än vad det var men sen är de ju en tränningssak, man blir ju inte proffs bara för att man har gjort de 1 gång.

Jobb imorn, har ganska många kunder imorn. Vad jag vet så har jag iaf en helblekning.

Om lite mer än två veckor så drar jag till Oslo med salongen på årets frisör 2009. Kommer ta massa bilder :) ska bli riktigt kul att åka dit!

Funderar på ifall ja skulle göra nått med mina naglar. Vart inspererad av Teis (www.metrobloggen.se/mizzpink) när ja kolla hennes blogg förut :) Hon är så duktig!


Nä om man kanske ska försöka få sig några timmars sömn innan man ska iväg på jobb!



Världens äldsta bild :P Men vi är lika fina som vanligt

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: