2009-01-08
 23:27:41

håll i hatten för sjutton :)

Blåser storm ute, inge kul alls... Låter som om huset snart ska lyfta! Men om de nu absolut ska lyfta kan man ju alltid hoppas att de landar lite närmare centrum :) då blir de ju inte så långt att gå hem från krogen :)

Idag har de inte varit Beatrices bästa dag. Hade permanent  först å när jag skulle hämta vätskan då insåg vi att den va slut! så blev en halvtimme försenad... sen byggdes den halvtimmen bara på! Kassan stämde inte heller när ja skulle göra uppgöret! Jävla skitdag idag... Får hoppas att morgondagen har bättre saker att erbjuda :)

Sitter hemma å ugglar, vill göra nått snart! innan de börjar växa mossa på mig! har massa överskottsenergi i kroppen o ingen jag kan ta ut den på! Emma ligger sjuk och Elin har gått och lagt sig.... Sitter här och rullar tummar!

Är ledig på lördag, första lördagen på länge. Ska bli rikigt skönt faktiskt om jag får säga det själv! Ä rju ledig på måndag mä men då är det extensions kurs i nesbyen... o de är ju alltid bra att kunna sånt med antar jag!

Har en liten idé i mitt huvud om hur jag vill göra mitt hår. synd bara att de inte va längre. Men funderar på att göra en knall lila och en svart slinga i luggen!? va trors om de?  Skulle va as häftigt o göra en randig slinga i underhåret som går i rosa eller nått... om de vore lite längre så att säga!.... Grymt!

Oj har morotskaka i datorn, den är inge bra, räcker väl att den redan är full med virus o skit! måste fixa ett virus program, eller så köper jag bara en ny :) skulle vilja ha en ny, har redan tröttnat på denna gamla junka!

Lilla stackars Emma ligger sjuk oxå, ligger här o hostar och snörvlar... hon ville ha nått att läsa imorn så gör inlägget ganska långt! puss på dej gumman!

Å inte har man hunnit ut i backen än heller... Skam på mig! men jobbar hela tiden... Känns som om man missar så mycket när man jobbar dag, inte kunna gå å ta en kaffe bara sådär... men ska börja ta tag i min ledighet nu också. Så jag inte sliter ut mig...

Lön imorn :) Jeeej, ska sätta undan en liten del så att man har lite när de behövs... Som typ när ja o Emma ska till thailand o kika runt!

Annars är de som vanligt här i dalen. Vill bara att de ska komma mer snö... de ska vara vitt ute!

Saknar er hela Familjen <3

P&K


Klant

Tihi, tack för det långa inlägget stumpan :) Ska försöka bli frsik snart så vi kan hitta på en massa bus igen :P Puuaaa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: