2009-02-26
 21:02:37

Sex and the city + Familjen, hur mysigt kan de va?

Nu vet jag inte vart jag ska börja, mycket har hänt. Ska försöka ta allt från början!

* Köpenhamn va helt underbart,  herrkursen va hur bra som helst! Hade helt galet kul, första tabben va väl när jag o Camilla skulle spetsa kaffet med en slurk baily's. Fnittrande o glada över att va framme så påpekade en man att vi hade satt oss i en stilla vagn, där de skulle va tyst så folk kunde sova. Tabbe :)  Sen vart de en liten utgång i Köpenhamn, va riktigt kul. Klockan slog plötsligt tre o de va dags att gå hem. Kursen va väldigt intensiv men ja lärde mig massor, bara sög in mig informationen. Nu ska de börja att nötas in.  De va väl köpenhamn i stora drag :P

* Igår så vart de att gå ut en sväng på byn. Va hemma hos Åsa först och förfesta lite, sen drog vi iväg till Mattias. Jag hade riktigt roligt igår. Kul att få förfesta lite, oftast blir de att vi sitter här och dricker tills klockan blir jättemycket o vi springer ner till krogen. Men inte igår, då va de förfest! Va massa folk ute o de va längesen jag hade så roligt ute. Dansade o släppte alla hämmningar. Tyvär så blev en av Fossheims praktikanter lite väl rund  om fötterna o mamma Bea o mamma Emma fick ju lov att ta hand om henne. Men jag antar att de händer alla. Lite segt att gå upp till jobbet men de va värt de!!!

* Nu är jag hemma med hela familjen samlad. Vi sitter och har sex and the city maraton.... Mysigt de är när hela familjen är samlad! Så nu är de djupa samtal hemma om relationer, killar och masa annat.

* Har fått ledigt nu också så den 11 mars ska jag åka till Rosendal och hälsa på Daniel. Ska bli kul o träffa han igen. Måste erkänna att ja saknar han. Så de ska bli mysigt att åka dit :)

P&K


peter pedersen

finns det ingen saft i norge jag kommer snart och hämnta dig puss mvh orolig



PUBLICERAT: 2009-03-01, 19:42:05 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: