2009-02-05
 18:29:47

Torsdag

vilket innebär att de är fredag imorrn vilket innebär att jag snart är fri i tre dagar :) ska bli ganska skönt. Ska upp i backen på måndag med Emma, ska bli kul o se hur mycket tålamod hon har :) men annars får jag väl ta fram mina hundvalps ögon o le lite så blir hon säkert tålmodig igen :P

Har jobbats som vanligt, går bara bättre och bättre. Om en månad så drar jag o Camilla till Köpenhamn på en tredagars kurs, ska bli riktigt skönt, få sova i  en riktig säng igen. Jag skulle nog lätt kunna bli lyxhustru o ligga i sängen eller på sofflocket hela dagarna, kunna jobba bara när man själv vill. Dra på utlandssemester bara så där. Hur underbart skulle inte de va. Får väl försöka hitta en äckligt rik norrman som vill spendera alla hans pengar på mig :) Hahaha ja drömma kan man j få göra. Nä jag har de bra som jag har de!

Fick reda på idag att jag kanske ska göra en bruduppsättning uppe på Harahorn i slutet på April

Ligger hemma i soffan o tittar på film, ska väl strax börja laga lite mat...




P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: