2009-02-17
 22:28:41

salta pinnar och blogg

Har nyss kommit hem från jobbet o va passar inte då om inte lite salta stänger, bloggande o veronica maggio :)

Har vart fullt ös på salongen idag, vart fullbokad från morgon till kväll! men de är bara kul när de finns saker o göra, jag vann iaf idag, jag hade dragit in mest pengar i kassan idag :)  Imorrn så jobbar jag bara halvdag, ska ner till gol o ha färgkurs. Känns som om de är kurser hela tiden vilket är najs* Å på fredag är de köpenhamn för hela slanten

Anna, tack för receptet! emma garva så mycket så att hon nästan grät!

Mycket funderingar som går runt både i mitt huvud och här hemma. På senaste tiden har de stora ämnet varit BARN. Börjar man komma in i vuxenlivet när man börjar prata om barn, hus och sånt. Ska jag va ärlig så kan jag knappt vänta på dagen då jag skaffar egna barn men när är man mogen? blir man någonsin de? Som Elin o jag prata om ikväll Om man inte har några egna barn hur ska man då veta att man är mogen för att skaffa barn? Växer mognaden undertiden man är gravid? Känns som om många i min ålder  tar det stora klivet  och slår sig till ro och skaffar barn men på ett sätt ändå inte. Om tio år är jag 30, då vill jag ha minst ett barn, ett fint hus o en man jag vill dela livet med. Men hur ska jag hinna med? har ju så mycket som jag vill göra och hur ska åren räcka till, de är en stor och komplicerad fråga. Och de här är ingen fråga jag kan googla direkt o räkna med att få svar på utan att jag måste bara ta de som de kommer o hoppas på det bästa.

Nästa plan är iallafall en sommar/höst i Hemsedal med Emma, de kommer bara va att jobba, jobba, jobba till våran resa. De ska bli så underbart att komma iväg. Jag tror också verkligen att vi kommer åka, de här är inte bara nått vi pratar om att göra utan vihar börjat planera lite smått. Just nu ser de ut som om vi kommer att åka till
* Indien
*Kina
*Thailand
*Kambodja
*Vietnam
*Indonesien
*Hong kong
*Australien
Tror att de va dom länderna vi prata om!


Mina as läckra pyjamsbyxor :)


Den så kallade bloggstationen :)





Trött och sliten efter 10 timmars--fullbokad--arbetsdag


P&K


Anna Lilli <3

Mitt Örngott!!! jag har letat som en tok efter de :) Jag lysnar också på Maggio - Gamma sång. Nu ska jag ner på stan för att njuta av en latte :)



PUBLICERAT: 2009-02-18, 14:00:08 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
Klant

Älskade fjant! Vart är du?! Komma hem nu, ja jag tror nog det :P Leka en massa massa på onsdag, yes!! :) Puss darlo <3



PUBLICERAT: 2009-02-23, 10:11:21 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: