2009-02-12
 21:49:56

Mys i sängen

Ligger i sängen o lyssnar på musik, ibland kan de va skönt att bara ligga helt i ensamheten o bara vara. Just nu spelas Veronica Maggio o Christian Walz riktigt skön musik. Har legat i sängen ända från de att jag kom hem från jobbet. Som de ser ut nu så kommer jag nog bli liggandes här hela kvällen tills de jag somnar. Ska nog gå å göra mig en stor kopp svartvinbärs te och läsa lite i boken :)

Mycket funderingar som kommer upp när amn ligger o tänker.  Vart jättesugen på att skaffa en liten hund. Så satt på blocket o tittade och längtan bara växte, men tyvärr så får ju den längtan vänta lite, vet ju inte ens vart ja ska bo, har ju inte ens ett hem att komma hem till!

EGON
 
TUSCHI

BOSSE

WILMA

GEORGE

RUT

Vet inte vad för sorts hund jag vill ha! men dom här fastna jag för...Har ju redan gett dom namn :P


Nu ska jag förtsätta mitt liv i sängen... Ska nog titta på film nu... Men innan de ska jag städa upp lite,bädda sängen o tända lite ljus o ha en romantisk kväll för en (deprimerande egentligen) o de ska faktiskt bli skönt!

Vart är Klant?

P&K


adam

sötta


Anonym

visst är dom :)massa pussar till dej lillebror :) <3


Klant

Hemma igen :D

saknat dig sötnos, sommaren 09, kommer den bli bra eller? jo jag tror nog det ;)

Pusss



PUBLICERAT: 2009-02-13, 00:57:48 | URL: http://emmalinneanilsson.blogspot.com
Anna Lilli <3

Bea!! ingen hund från bloocket, det är bara massa problem hundar o oseriösa uppfödare. Jag ska hjälpa dej hitta en toppen hund. Jag fastnade nog för Rut tror jag :) Jag välkommnar också en stor ryckande kopp te i det kalla sverige. -16 i Karlstad.. Burrrr!!!



PUBLICERAT: 2009-02-13, 17:16:03 | URL: http://annapedersen.blogg.se/
Jossan

Jag röstar helt klart på en Egon, Bosse eller en George (håller dock med anna, inga voffsar från blocket)Love ya Kramar Storasyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: