2009-02-12
 00:24:58

Mums*

Har precis kommit hem ifrån en jäte trevlig middag på fossheim med Elins familj. Fick jätte god mat! så nu är jag så mätt så tror att jag snart håller på å somna :) Känner verkligen att jag saknar min familj just nu. Häromveckan va Emmas familj här o hälsa på och nu är Elins familj här... När kommer min familj?? Känner  en viss hemlängtan just nu också bara för att de är släktkalas på lördag, min faster fyller 40, hade gärna vart där och träffat alla!

Snart är de köpenhamn som gäller, ska bli riktigt skoj att få åka iväg :)

Tack till er som har kommenterat mitt förra inlägg! Ni gav mig massa motivation :)


Kvällens Outfit



Klänning (tjuvade från Emma) Från London
Knästrumpor från H&M
Jättestort pärlhalsband H&M


Håret


Har använt Dust It för att få upp volym i håret sen böjt topparna utåt med plattången,
Har även böjt topparna i resten av håret litegrann med plattången föratt sedan dra ut de med fingrarna
Lätt och snabb frisyr




P&K


Anna Lilli <3

Gud va fin du är i håret mitt ser ut som en risbuske. Jag ska färga de brunt, sen blir de a lot of löshår i :P Jag och Felicia Axen har kolla på Privatutbildningar. Frisör på ett halvår. hur fint som helst :D Pussen!!



PUBLICERAT: 2009-02-12, 10:02:44 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: