2009-02-16
 19:34:31

Minder bitter, mer gladare

sådär, nu känns livet inte lika bittert längre,

Vart lite myspys med Elin o då vart vi båda genast på lite bättre humör. Gjorde de lite mysigt i vardagsrummet med tända ljus, åt fruktsallad med glas o kolla på film :) D kanske är c-vitaminerna i frukten som vi kanske hade brist på. Isånna fall ska jag ge ett helt lass åt Emma hon har vart bitter i två snart tre dagar!

Utgång ikväll, sitter fortfarande i pyjamas byxerna o ska strax hoppa in i duschen o sätta på de vackra ansiktet :)
Va riktigt längesen ja va ute ska bli riktigt kul att komma sig ut o träffa lite folk!

Näe nu ska jag ringa Foppi o se vad han hade på hjärtat förrut...

P&K

Helena, jag har försökt att skicka min emailadress men min mobil är på sista versen o jag fick aldrig någon leveransrapport men iaf här är min mail [email protected]  :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: