2009-02-03
 13:32:24

Helt underbart

Vissa har kommenterat att de är dags för mig att uppdatera min blogg... Men jag har inte haft varken tid eller ork så nu får jag försöka få med allt på 10 minuter måste nämligen göra mig i ordning för att gå på jobb.

Fredag  Resan började bra när vi had kommit fram till gol så hade Kari Beate lyckats låsa in bilnyckeln i bilen 2 gånger :) men som hur var hennes karl där o fixa de :) På tåget vart de mycket prat om allt, Jag tror jag somna på en gång :P jobbigt att åka tåg. Väl framme i huvudstaden så ska vi checka in (stavas?) o då har de blivit fel för vi skulle ha enkelsängar i varje rum så dom bad oss vänta lite men tro de eller ej vi fick helt fel rum iaf 1 rum av 4 fick enkelsängar :P men de gick ju bra iaf. Väl upp på rummet drar Camilla upp en flaska rött för att vi skulle komma in i riktigt shopping anda :) haha hon va en så sjukt roligt tjej :) Efter massa shopping så var de middag med vin på Egon. Hade verkligen jätte kul vi prata om allt från att föda barn till körkort och förstås hår, färg och frisör grejer :P Arbets skadade jag vet.
Sen lockade sängen eftersom vi skulle upp tidigt o gå på mässan.

Lördag Upp vid 9 för att hinna med en jätte god frukostbuffé *mums... Sen vart de att göra sig vacker för att gå iväg till Spektrum där mässan var. De va hur stort som helst. De måste ha sett ut som om vi aldrig har sett folk, vi gick nog mest runt och gapade :P Va hur mycket som helst där inne, visningarna var hur bra som helst (bilder kommer sen) Sen kollade vi på Norska mästerskapen i håruppsättning för lärlingar. Dom va så grymt duktiga. Efter många timmars gående gick vi o shoppade lite mer :)

Fortsättning följer...

forts....
Sen så vart de lite vila på hotellrummet innan vi skulle på lite förfix inne hos cheferna... Va rikigt skönt att få lägga sig ner efter att ha gått så mycket. Sen vart de att göra sig iordning för att sen knata över till Ina och Kari Beate, där vart de lite vin o bubbel innan vi skulle iväg på banketten och sen mitt i allt drickande så skulle frisyrerna göras. Sen iväg till Konserthuset för lite mingel och prisutdelning. När vi kom dit stod de ett stort eller flera stora bord med massa Tapas på MUMS* de var hur gott som helst. Prisutdelningen va jätte kul, tänk va mäktigt när dom som vunnit går upp på scen och alla 1000 frisörer som sitter i salongen bara ställer sig upp och applåderara och skriker. Så nu ska jag ta mig en funderare på om jag ska börja tävla, vore kul att testa iaf. Beatrice årets frisör 2010 nja låter väl inte helt fel :) haha drömma får man göra. Sen efter banketten så åkte vi hem, lite fyllehungriga så de vart Burger King :P
Sen vart de sängen för alla.


peter pedersen

kan du stava till saft .men men glöm bekymer i dag det kommer nya i morgon. du kan skiva på hotm. puss mitt hjärta peter p



PUBLICERAT: 2009-02-05, 07:44:57 | URL: http://josephinnordin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: