2009-02-07
 00:32:09

Fredag...eller lördag nu

Har haft en mysig fredagskväll. Först åkte jag, Elin och Espen iväg till Fossheim o mötte upp Nadja, vidare till personalboendet med massa sushi med oss. Va mycket godare den här gången. Kameran hade vi med oss men tyvärr så tog vi inga bilder. Sen vart de iväg till hotellet för att ta ett glas vin och spela lite spel. Efter ett tag kom nästan hela Fossheim ligan till soffan då de vart mer spel och mys. Nu skaj ag gå å sova, ska ju upp imorrn o ta en klippning fast jag egentligen är fri men va gör man inte. Imorrn så vet jag inte rikigt vad som händer, Den som lever får se. Eller så kanske jag ska säga som min kära pappa alltid säger: Glöm alla bekymmer, imorrn kommer de nya

Ska föresten få en ny medlem till "Familjen", Vera ska flytta ut till personalboendet  (men hon kommer ju alltid tillhöra familjen oavsett vart hon bor)så Kristina ska flytta hit på söndag.... Så nu ska de bytas rum o stökas lite, ska få en dubbelsäng istället för en våningsäng med en halv madrass i. Så de blir najs. Dock så är de rummet lite mindre än de jag har nu men fatta vilken värme jag kan få i de rummet :) så imorrn kanske man ska packa ner lite grejer....

Hade en rikigt skitdag på jobbet, har nog aldrig vart så arg, eller jag va inte arg men de känndes som att få ett slag i ansiktet ungefär.. Stod i tre timmar och gjorde mitt bästa, jobba tillomed över min lunch, besviken är är nog rätta ordet... Men kunder är kunder och jag stod där med ett smajl fast jag egentligen bara ville be henne dra årt helvete! men imorrn är de en ny dag med nya kunder :)  

Saknar dej.... Hoppas att antingen du kommer hit och hälsar på eller att jag kan få ledigt några dagar så jag kan åka till dej....


Nä nu kallar sängen...



P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: