2009-02-08
 04:58:23

Jag får väl räkna får eller nått....



Klockan är runt fem på morgonen och jag kan verkligen inte sova. Har sett på tre filmer, tagit fram måttbandet och mätt nästan varje kroppsdel, räknat spjälarna i sängen ovanför (18 st)  men har inte lyckats bli trött. Funderar på om ja ska gå å ta mig en varm dusch men är lite rädd att jag ska väcka upp sambosarna, Elin ska ju upp om typ en och en halv timme. Vera o Emma har ju jobbat...



En glad nyhet är väl att jag upptäckte att jag har  tappat sex centimeter till runt midjan så sammanlagt så från juni tills nu så har jag tappat 25 cm runt midjan, de är ganska mycket och mer sak de bli!

Imorrn/idag så flyttar Kristina in hit.... Så morgondagen /idag blir de till att packa ihop allt och bege sig ett rum bort :) Mot dubbelsängen....

Åhh har min helvetes kund på Tisdag igen, reklamation :( inge kul alls... Vart på så dåligt humör när ja såg de, så jag va tvungen att köpa nått fint som kunde pigga upp mig. Vart två jätte fina pyjamasbyxer från DAVID & GOLIATH.

Nä de blir väl att sätta på en film till och hoppas att John Blund kommer snart!


P&K



Kan fortfarande inte sova
Nu är klockan halv sju och jag är fortfarande vaken. Jag känner hur huvudvärken sakta kommer krypandes och hur trött kroppen är, men ändå så kan jag inte sova. Jag får väl ge det ett försök till.... Hatar attl ligga sömnlös och bara vrida och vända på mig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: