2009-12-10
 00:27:20

Super mysig kväll!

Åhh vilken super mysig kväll jag har haft! Har vart på kökken kroken med hela hovtun köpcentrum. Har ätit god mat, inrefilé o hör o häpna jag åt den medium stekt!! JAg som annars absolut inte klara av de minsta lilla röda på en köttbit! Men måste väl säga att de är så mycket godare när den är medium stekt än den kolbit jag annars brukar välja :) Ina presentera mig för Irish Coffe o jag kan säga att nu ä jag fast, såå gott var de o de sägs att kökken kroken har dom bästa i hela hemsedal! Så har ätit god mat o multikräm till dessert, massa gott vin o Irish. Så nu är jag mätt o belåten :)

Inas pojkvän Richard hjälpte mig o få igång forden så hon lever nu igen :) När jag skulle ut o pröva förra onsdagen så nejdå här skulle den inte startas, men ikväll så behövde han bara vrida om tänningen och så poff så startar den som om ingenting hade vart fel! fattar inte vad det är jag gör fel!?

Snart ska jag gå o sova lite, måste upp o prov starta bilen innan bussen går så jag vet med säkerhet att jag kommer mig på jobb :)

12 dagar kvar sen så kommer min sötnöt hit, som jag har saknat honom! och om 14 dagar så åker vi till Sverige...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: